Generell opplæring

1/1 Dag
Generell Opplæring

Full Dag Generell Opplæring – sentralbord / kundesenter / ekspedient, samt resepsjon

Opplæring i sentralbord / kundesenter / ekspedient, samt resepsjon.
(Gruppe opplæring for Max. 8-10 stk. pr.grp.)
Setter vedkommende i stand til å ivareta rask anropshåndtering for både inn- og utgående samtaler.

– Introduksjon
– Innlogging, bli kjent med skjermbilder og funksjoner
– Hovedbildet – konfigurasjon
– Hjelpefunksjoner
– Aktivere / deaktivere status på sentralbordet / ekspedienten
– Grunnleggende anropshåndtering
– Søkemetodikk (enkel og avansert)
– Aktiviteter og kalenderfunksjon
– Infofunksjon

Pris for Partner: Kr 9.500,-
Pris for Kunde: Kr 12.500,-

1/2 Dag
Generell Opplæring

Halv Dag Generell Opplæring – sentralbord / kundesenter / ekspedient, samt resepsjon.

Komprimert Opplæring i sentralbord / kundesenter / ekspedient, samt resepsjon.
(Gruppe opplæring for Max. 8-10 stk. pr.grp.)
Setter vedkommende i stand til å ivareta rask anropshåndtering for både inn- og utgående samtaler.

– Introduksjon
– Innlogging, bli kjent med skjermbilder og funksjoner
– Grunnleggende anropshåndtering
– Enkel søkemetodikk
– Aktiviteter og kalenderfunksjon

Pris: Kr 5.500,-

Bestill opplæring fra TeleXperten

Om du jobber som sentralbord medarbeider, agent i ett kontakt senter, i en resepsjon, som kundemottaker i en Support eller helpdesk eller er ansvarlig for organisasjonens telefoni eller kundeservice er det viktig å utvikle deg i din rolle i yrkeslivet. Vi tilbyr deg kompetanse og ny styrke i din rolle i yrkeslivet innenfor sentralbord, kontakt senter, resepsjon, kundeservice, support eller Helpdesk.

1. Kontaktinformasjon


2. Velg opplæringstjeneste

Full dag generell opplæring

Halv dag generell opplæring

Halv dag første driftsdag

1-2 timer Skype Brukeropplæring *Normaltid

1-2 timer Skype Brukeropplæring *Ut over normaltid

Halv dag admin opplæring

Halv dag 1. linjer support - teknisk opplæring


3. Ønsket dato og tidspunkt


Partner

JaNei