Tjenestene kan leveres både som Skytjeneste der kostnaden baserer seg på pr. bruker/mnd. og som kundededikert løsning. Brukerne selv velge om De vil benytte bare mobil, eller kombinere PC telefoni med mobiltelefoni.
Telexperten leverer en Sentralbord og Kontaktsenterløsning fra Competella som kan behandle alle typer henvendelser så som telefoni, IM chat, e-post, fax og web trafikk inn til et sentralbord og kontaktsenter / kundesenter miljø bestående av Microsoft Lync, og blandede miljøer (Lync, Mobil og Call Manager IPPBX / PBX telefonsentral).
Løsningen er sertifisert for Microsoft Lync og Skype for Business.
Med Competella løsningen har man hele tiden har full oversikt over alle køer, avdelinger og ansatte i organisasjonen med opplysninger om status og presence sett i forhold til om den enkelte er tilgjengelig på telefon / mobil telefon eller ikke, samt kalender og fraværsstatus mv. I tillegg til opplysning om navn, nummer, avdeling, oppgave, mv.
En sentralbord og kundesenterløsning fra Competella gir organisasjonen en moderne og effektiv løsning som tilbyr muligheten av å behandle kunder og kontakter med et godt service nivå på en helt annen og mere moderne måte enn tradisjonelle løsninger der sentralbord, kundesenter og telefoniløsning er atskilte enheter.
Ta kontakt med oss for en nærmere prat rundt sentralbord og kontaktsenter